Office Manager

Beilen

Functie

Voor ons groeiende catering bedrijf in Beilen zijn we op zoek naar een dynamische en gedreven collega die een centrale rol zal vervullen. In de functie van Office Manager combineer je taken van een commercieel medewerker binnendienst, administratief medewerker en secretaresse, en nog veel meer. Je bent in staat om te zien waar werk uit handen genomen kan worden en welke verantwoordelijkheden je moet dragen. Naast je pragmatische aanpak, breng je een goede dosis humor en nuchterheid mee, wat je helpt om met onverwachte gebeurtenissen om te gaan zonder de controle te verliezen. Met je professionele houding zorg je voor structuur binnen de organisatie en draag je bij aan verdere groei. Ben jij de Office Manager die samen met het management als spil fungeert en uitgedaagd wordt door deze diverse functie, waarbij zowel de administratieve ondersteuning van de directie als de collega’s in de productie centraal staan? Dan zijn wij op zoek naar jou!

taken:

  • Verantwoordelijk voor het coördineren en leiden van verschillende organisatorische activiteiten, zoals het plannen en aansturen van trainingen, vergaderingen, bezoeken en bijeenkomsten, zowel intern als extern, met oog voor detail en efficiëntie;
  • Beheren van diverse administratieve taken, procedures en certificeringen, waaronder die met betrekking tot voedselveiligheid, klantenbeheer en werkvoorbereiding;
  • Opstellen van wekelijkse rapportages voor het management, waarin onder andere uren en productiehoeveelheden worden vermeld;
  • Indien nodig ondersteunen van het management door analyses uit te voeren, rapporten bij te werken en op te stellen, en eventueel notulen te maken;
  • Begeleiden en adviseren van kantoorpersoneel om optimale resultaten te behalen, waarbij coaching, advies en correctieve acties worden toegepast. Ook het plannen, bijhouden en evalueren van prestaties van het team behoort tot de taken.

Vaardigheden:

  • Anderen informeren;
  • Delegeren;
  • Processen managen;
  • Standaardiseren;
  • Procesverbeteringen promoten;
  • Rapporteren.

Functie-eisen

  • Sterke organisatorische en administratieve vaardigheden zijn vereist voor deze veelzijdige rol;
  • Een hbo-denkniveau wordt verwacht, gecombineerd met een praktische en oplossingsgerichte benadering;
  • Assertiviteit, zelfstandigheid en een servicegerichte instelling zijn essentieel voor succes in deze functie;
  • Een positieve en proactieve houding wordt verwacht om effectief te kunnen functioneren;
  • Ervaring is geen vereiste, maar enthousiasme en toewijding zijn cruciaal;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden zijn een must; het vermogen om verschillende taken en verantwoordelijkheden te coördineren en uit te voeren is essentieel.

Aanbod

  • Een baan voor 20 uur per week, in overleg flexibel in te delen;
  • Een marktconform salaris en pensioenopbouw;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen;
  • STIPP-pensioen;
  • Koningsvoordeel.

Sollicitatie

Ben jij onze nieuwe Koning(in)? Solliciteer dan via de onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Voor meer informatie over de vacature bel of App met Marten Ponne op 06 52 381 524.

Algemene Informatie

    Beilen
   Parttime
    0 uur
   MBO
    Sinds: 

6 februari 2024

    Vacature Kenmerk: 316

Recruiter

Rolf Middelburg<br>

Rolf Middelburg


06 - 18 17 32 21

Deel deze vacature